mot luleå

Idag har vi fått godis av kjell, ätit på källarn och rensat väggarna i klassrummet. Slutade tolv och tog mig en liten löprunda och spenderade en timma i hallen. Nötte lite extra inför i helgen, för då åker vi på dlt. Nu ska jag ta på mig något och sen åka mot Luleå. Basketavslutning och en sväng på stan väntar.

sundom

Ååååååh vad vi har haft det bra. Spelat kubb och fotboll, ätit ihjäl oss på tacos och marrängviss, sett skräckis, badat, spelat sanning eller konka, skrattat, sprutat grädde, skrattat, tittat på gamla bilder. Ovan är bara ett urval och ni lär få se mer snart. För jag tycker ju om dom här människorna så himla himla himla mycket. Och det ska bli så tråkigt att lämna dom efter tre år tillsammans.
För vi rockar fett!!

felicia ponturo

DU ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!1 grattis kompis

puss

josé

Idag har varit en bra dag. Engelskaredovisning, brännboll på idrotten och så mycket garv. Åh så himla fina mina klassisar är. Nu ska jag städa mitt rum, handla till imorgon och sen bär det av mot g-stad för fotbollsträning.
Och juste. Imorgon bakar vi hos helmer och sover i sundom, med klassen asså.

Första söndagen i sverige

Åååååh vad skönt det var att komma hem. Hade det förjäkla gött därborta men nu är det så himla grönt och fint här hemma. Idag har jag träffat agnes och lirat min första fotbollsmatch i grönt. Fick bra med speltid och passade fram två mål. Vinst med 6-2. Det var så kul. Och det kändes som att jag aldrig slutat.
Imorgon får jag äntligen krama mina kompisar på skolan. Himla fint det också. Och bilder, det får ni imorgon. För nu ska jag sova ut.

Sådär

Felåt att jag inte hört av mig på en vecka nästan. Har haft fullt upp med att sola och bada. Nu sitter jag iallafall på planet mot Sverige och LÅ. Känns skönt. Och lite tråkigt.

Imorgon eller idag, gör jag debut i det vit/gröna stället. Shit asså. Får hoppas det går vägen. Annars så är planerna att plugga lite, träffa Agnes och sovaaa.

Ps. Grattis Sverige!!!!! Fett bra du är Loreen!!

Söndag

Tjabba, öste ner hela dagen igår. Fram mot kvällen gick vi till en restaurang och åt middag. Och såg fotboll såklart. När Bayern gjorde ett noll i 83e minuten trodde kg det var klart, men tydligen inte..ojsan.

Nu har jag just ätit lunch och ska tillbaka ut i solen. Jobbar på brännan.

Lördag

Sen sist har vi hunnit sola, bada, shoppa, äta glass, se Sverige åka ur vm med Helena och Hasse och en himla massa mer. Igår var vi bland annat på marknad och stötte på 2 galna turkar. En kasta pengarna i golvet och den andra vägrade släppa ut oss ur affären och skulle ringa polisen. Haha så kan det gå.

Nu sitter jag nere i lobbyn och väntar på prärien. Vi ska alldeles strax ta en taxi mot vårt andra hotell, pascha bay. Skönt med lite omväxling men lite tråkigt att lämna stan.

Förresten så öser regnet ner. Weho.

Onsdags middag

Regnade nästan hela dagen idag. Vi gick in till stan ändå. En sväng ner till hamnen hann vi också med. Nu ikväll har vi varit upp på 800 meters höjd med en guide. Galen chaufför!!! Annars var det ascoolt. Åt sen godaste middagen på en restaurang nere vid vattnet.

Köpte ett par vans och en bikini idag. Himla fina bägge två, imorgon letar jag efter armband och presenter till ett par fina.

Tisdag och onsdag

Igår var vi på stranden hela dagen, köpte mig en basketboll och lirade lite på en av planerna också. Och så brände jag mig...såklart.
På kvällen käkade vi middag på ett asnajsss ställe. Vi mötte sen upp mammas kompis och tillsammans med dom kikade vi Sverige-Lettland på storbilds tv.

Idag hänger vi vid poolen. Ikväll ska vi upp till borgen och sen äta någon turkisk specialmat. Blir nog bra.

Inga bilder

Går tyvärr inte att ladda upp bilder. Något fel på blogg.se antar jag. Idag var vi brända så vi spatserade runt på stan, köpte jordgubbar och åt god lunch.
När vi kom tillbaka gick vi till poolen oc solade och badade.

Vi köpte 38 par strumpor idag också.
Nu ska vi göra oss färdiga för att äta middag.

Söndag

Heeeee mina vänner. Livet leker. Skoja. Men det är as skönt. Vi kom fram rätt sent igår.
Men idag har vi hunnit sola, bada, äta pommes, springa runt nere på stan och ögonshoppa lite. Upptäckte just att det var gratis wifi på hotellet, resan är räddad, skämt åsido. Pepepepepe.

PS. Fotar mycket med kameran, men det får ni se sen. Bloggar från ifånen.

12e maj

Väskan är nästan fädigpackad och flyget går på sådäär 10h. Känns bra. Måste upp en sväng på byn och duscha och se onetreehill. Sen är jag redo. Hörs när vi är framme. Eller på planet. Tjarrå.

Nästan torsdag

Skolan rullar på som vanligt. Skönt att vi fick sluta lite tidigare än vanligt också. Ikväll har jag hängt på i min favvo hall och kikat la-liga. Blev bra med fina vänner runt omkring mig och ett kalaserbjudande i tjorreeeen.

Godnatt, imorgon ska jag kanske klippa mig.

Klasströjorna

Idag efter skolan var jag och pappa och hämtade ut klasströjorna. Fett coola. Nu sitter jag i bussen påväg mot stan. Hörs ikväll, tjing!

i skolan

Skulle och sola med min syster innan skolan men när vi kom dit var det ingen i kassan. Så jag klev upp en och en halv timma i onödan. Plus att jag pratade med mina länskompisar som kom över gränsen vid 12 till mitt i natten.
Ska kämpa några timmar i skolan nu och sen ska jag till stan på utvecklings samtal med min coach!

6 dagar

gäddviksmiddag

Idag har jag sprungit runt som en toka på stan. Shoppade upp en hel del pengar. Fick bland annat hem en superduper fin jacka (kan visa den imorgon) och en del annat välbehövligt inför turkresan. På lördag åker vi, wiie. Nu ska jag se några avsnitt oth och sen ska jag sovaaaaa.
Imorgon ska jag plugga, dela ut reklam och bli frisk. Bra plan.

Bilder

lite privatare

Kommer att lösenordsskydda min blogg ett tag. Ni som känner mig, fråga om lösen och sånt på fb eller nååå.

whispers

Kolla så fint. Detta ska jag köpa efter skolavslutningen. Om jag inte får det. hehehhehe.
Finns att köpa HÄR! (mormor eller farmor, kolla va fint!!!) hehehehe

tjena

Legat i sängen hela dagen. Kikat x antal oth och blivit lite friskare. Nu på kvällen cyklade jag till patrik och såg vm-premiären. Sverige vann. Fasen om dom gjort ett mål till hade jag varit 400kr rikare. Annars så vann tjejerna sin första match i Norge och jag kirrade sommarjobb på ferru. Naaaaajs.

life sucks sometimes

Egentligen skulle jag sätta mig på en buss 05.00 imorgonbitti. Men så blir det tyvärr inte. Är huvudet dumt får kroppen lida. Stannar hemma i helgen för att jag är sjuk. Klantskalle.
Men önskar både tjejerna och killarna ett stort LYCKA TILL! Visa att ni är bäst.
Annars så spenderar jag hela dagarna i min säng och önskar jag vore frisk. Och så ser jag oth. Har snart avverkat säsong 1. På typ två dagar, good work.

Sjuk

Med två dagar till norge har jag gått och blivit förkyld. Faaaaaan. Ska sova bort min sjuka. Skickar ett kryapådig hjärta till min vän Fanny också. Heido.

valborgskvällen

Tre mobilbilder från igår. Det blev ganska så bra tillslut. Somnade brevid fina Agnes och med pojkarna på golvet. Vi var typ dom enda nyktra igår. Vi eldade vid älven och hade det fint. Tack för igår.