scania 2012

Hemma!! Vi har haft en så jäkla kul helg. Men även om det inte gick vägen placeringsmässigt så har vi faktiskt krigat. Och vi har spelat riktigt bra vissa stunder. Men inte orkat ända fram, och så har vi haft så himla otur med skador och sjukdomar. Men men. Annars mellan matcherna så har vi sovit i pokalrummet, agerat hejaklack, kollat in snyggisar, skrattat, ätit donken, sett finaler och sååååååå mycket mer. Lite tråkigt att detta mest troligt är mitt sista år på scania. Men vafan. De kommer annat. Bra jobbat höken iallafall.
PS. Helgens roligaste, "Far hem till norrland" hahahahahahahhahaha
PS2. Mitt knä är svullet och gör ont.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skulle det vara ditt sista Scania?

2012-04-09 @ 16:39:27
Postat av: Josefin

Svar: För att jag inte ska gå bg. Sen vet jag inte ännu hur det blir nästa säsong.

2012-04-09 @ 18:20:26
URL: http://josefint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0