20130529

Snittar väl sisådär ett inlägg i månaden nu. Är väl lite sådär kanske sett ur bloggperspektivet, men jag har haft fullt upp med andra vettiga saker. Bland annat så har jag premiär grillat med tjejerna, lirat lla liga med gamla goa höken, krigat i skolan, solat och njutit till max av sommarvärmen. Och störst av allt, JAG ÄR KALLAD TILL ETT FUCKING LANDSLAGSLÄGER OCH JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG INTE VET VARS JAG SKA TA VÄGEN. Som jag skrev på twitter, jag är så glad att jag vill skratta, dansa, hoppa, sjunga och hjula på samma gång. 
 
Men nu ska ni få lite pictures från i måndags när vi var lediga och firade bästa Sandra och Lisa. 
 
Sista bilden!!!!!!!!! omg ni e bäst och jag lovelovelovelove u so much!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0